| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9267/aygo-sports-01.jpeg',550,334) ) |
| --- | Toyota przedstawiła podczas salonu w Genewie samochód, który ani nie zapowiada żadnego modelu produkcyjnego, ani nie stanowi żadnych twórczych poszukiwań nowych form. ...Ot, taki studyjny model zaprojektowany „dla sportu”.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9267/aygo-sports-02.jpeg',550,333) ) |
| --- | „Aygo for Sports”, należałoby raczej przetłumaczyć dosłownie, jako „Aygo dla sportu”, w kolokwialnym rozumieniu tego zwrotu. Auto powstało bowiem niejako „tak sobie, dla sportu” – bez żadnego sensownego powodu. Standardowemu modelowi dodano szersze opony i światłą diodowe; zamiast dachu zamontowano dwie wzdłużnie biegnące belki. ...Trudno uznać, żeby producent specjalnie się natrudził tworząc ten studyjny model.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/9267/aygo-sports-03.jpeg',550,332) ) |
| --- | Aygo for Sports nie zamierza nawet udawać próby rozwiązania jakiegokolwiek problemu konstrukcyjnego (brak składanego dachu), czy poszukiwań stylistycznych. Jest jedynie ozdobnikiem udającym nowość na stoisku Toyoty. Opóźniono bowiem premierę nowej Corolli, by uniknąć konfrontacji z nową brawurową Hondą Civic.