Mercedes Klasy E (W211)
Niegdysiejsze Mercedesy z wyższej klasy brylowały nie tylko komfortem jazdy i nowoczesnością, ale ich wyróżnikiem była także trwałość całej konstrukcji - która omal nie doprowadziła marki na kres finansowej przepaści. Specjaliści z Mercedesa najwidoczniej wyciągnęli wnioski z dawnych lat i wraz z wprowadzeniem kolejnej odsłony klasy E (W211) postanowili znacznie "uatrakcyjnić" życie właścicielowi wprowadzając moduł komfortu odpowiadający za pracę wyposażenia obecnego na pokładzie.
Wspomniana generacja limuzyny ze Stuttgartu poza ogromem bolączek z układem hamulcowym czy opcjonalnym pneumatycznym zawieszeniem Airmatic, cierpi także na częste awarie owego modułu komfortu. Dla jasności warto wspomnieć, że każdy egzemplarz otrzymał dwa takie urządzenia. Sprawny elektronik upora się z nimi, inkasując za swoją pracę około 200-300 złotych - za sztukę. Niestety, niekiedy niezbędna okazuje się wymiana na wolny od wad element, wówczas możemy skorzystać z bogactwa rynku wtórnego wydając 200 złotych lub kupując nową część za bagatela 1200 złotych.
Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!