Fiat Panda
Umiarkowana cena przy relatywnie dobrych walorach użytkowych spowodowała, że wprowadzony do sprzedaży w 2003 r. mały Fiat po debiucie rynkowym bardzo często trafiał do flot. Z czasem jego popularność zaczęła spadać, jednak nadal jest obecny na poflotowym rynku wtórnym. Pandę kupowano dla tych pracowników, którzy musieli dużo jeździć, ale nie wozili z sobą zbyt wielu ładunków, a ich komfort podróżowania nie miał dla firmy większego znaczenia. Stąd też na rynku znajdziemy najwięcej samochodów z silnikiem 1.1 (jednostka 1.2 występuje sporadycznie).
Diesle 1.3 spotyka się, lecz rzadziej niż w przypadku innych modeli flotowych (były droższe, a operatorzy flot liczyli się z wyższymi kosztami obsługi). Utrzymanie i obsługa Fiata Pandy są co prawda niedrogie, ale z czasem małego "włocha" będzie już dość trudno odsprzedać. Uwaga na auta z zasilaniem LPG i vany przerobione na osobówki!