VW Golf VI
Na rynek wtórny trafiają już Golfy VI generacji, produkowane od 2008 roku, a także auta V generacji z nadwoziem kombi, wytwarzane do 2009 r. W przypadku tego samochodu, ze względu na jego wszechstronność i rozmaitość silników, różnorodność oferty używanych jest znacznie większa niż w przypadku innych aut poflotowych. Golfy były kupowane zarówno dla menedżerów średniego szczebla, jak i pracowników serwisu oraz handlowców (dla nich zwykle w wersji kombi).
Najpopularniejsze silniki na rynku wtórnym to benzynowe 1.4 TSI i 1.6 oraz diesle 1.6 (o mocy 90 KM, a nieco rzadziej 105 KM). Benzyniak 1.4 ma dobre osiągi i umiarkowane spalanie, ale interesujące nas auta sprzed 2010 r. trapią bardzo często problemy z układem rozrządu (lepiej szukać wersji 1.4 16V i 1.6). Bezpieczniejszą inwestycją wydają się oszczędne i trwałe diesle, ale w przypadku aut poflotowych trzeba liczyć się z dużymi przebiegami.