Renault Laguna
Z firmowych parków samochodowych trafiają obecnie na rynek wtórny Laguny III, produkowane od 2007 r. (zwykle sprzed liftingu przeprowadzonego w 2010 r.). Mniej więcej połowa z nich to kombi. Najczęściej spotykaną jednostką napędową jest diesel 2.0 dCi w wersji 130-konnej, a rzadziej â 150-konnej. Silnik ten, skonstruowany przez inżynierów Nissana, cieszy się raczej dobrą opinią â poważne usterki zdarzają się rzadko.
Zdecydowanie należy odradzić za to spotykaną niekiedy jednostkę 1.5 dCi/110 KM â w tym aucie jest zbyt wysilona i zmaga się z problemem obracających się panewek. Na rynek trafiają też Laguny z benzynowym silnikiem 2.0/140 KM, który zapewnia niezłe osiągi przy akceptowalnym spalaniu, jest ponadto dość trwały. Większość aut ma przebiegi ok. 200 tys. km i choć wnętrze przeważnie nosi widoczne ślady użytkowania, główne podzespoły mechaniczne Laguny trzymają się całkiem nieźle.