Renault Laguna
Nikt nie powiedział przecież, że studencki samochód powinien być mały, w sam raz do miasta. Inwestując tę samą kwotę możemy stać się posiadaczami pełnoprawnego auta średniej klasy. Zyskamy tym samym przestrzeń i komfort, nie windując kosztów utrzymania. Renault Laguna pierwszej odsłony pojawiła się na rynku w 1994 roku by odejść w zapomnienie w 2001 roku, ustępując miejsca kolejnemu wcieleniu.
Wnętrze średniaka od Renault prezentuje zgoła odmienny styl niż niemieccy oponenci, wykorzystujący klasyczne, stonowane linie. Stosunkowo bogate wyposażenie większości egzemplarzy działa tylko na korzyść Laguny, tak jak przestrzeń w obydwu rzędach. Na tylnej kanapie, zwłaszcza w wersji kombi, miejsca nie zabraknie nikomu. Do spokojnej eksploatacji wystarczy podstawowy 90-95-konny 1,8, sporo więcej zapewnia wariant dwulitrowy generujący 113 koni mechanicznych.