WAŻNE
TERAZ

Domen Prevc zwyciężył w Wiśle. Polak dopiero piąty

Audi TT S line competition

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka