Audi TT S line competition

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

/ 8Nowa wersja niemieckiego coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze tej jesieni rozpocznie się zbieranie zamówień na Audi TT w wersji specjalnej S line competition. Auto posiada szereg wyróżniających go detali, np. ruchomy spojler tylny.

TT S line competition posiada czarne obudowy lusterek, dach, osłonę chłodnicy singleframe, wspomniany spojler, dyfuzor oraz osłony końcówek rur układu wydechowego. W tym samym kolorze utrzymano 19-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/35 i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Wśród dostępnych kolorów nadwozia pojawią się biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango i błętkitny Ara.

We wnętrzu znajdziemy czarne, sportowe fotele z wytłoczonym wzorem i elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. Standardowo będą one obite mieszanką skóry i Alcantary, a za dopłatą skórą Feinappa. Aplikacje dekoracyjne wykonano z matowego, szczotkowanego aluminium. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line umieszczono przyciski obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Na wyposażenie seryjne składa się też wirtualny kokpit z trzema widokami ekranu. Oprócz klasycznego i progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła