Audi TT RS Plus

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

/ 7Wiosna będzie ognista

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz poznamy sportowego "niemca" po wydatnym spojlerze w tylnej części pojazdu zwiększającym docisk tylnej osi, obudowie lusterek wykonanych z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, a także charakterystycznej osłonie chłodnicy nazwanej przez producenta Singleframe. Biksenonowe reflektory otrzymały energooszczędne diody, w nadkolach umieszczono 19-calowe felgi z niskoprofilowymi oponami o rozmiarze 255/35, za którymi możemy dostrzec perforowane tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami, zwiększającymi wydajność całego układu.

Odmianę TT RS Plus kupuje się z uwagi na parametry techniczne i dopracowany układ trakcyjny. Pod maską najnowszego coupe zagościł pięciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Przy udziale turbosprężarki, udało się uzyskać z niego 360 KM i 465 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka