Audi TT RS plus

Jeszcze silniejsze, jeszcze szybsze, jeszcze bardziej dynamiczne. Pod maską tego samochodu znajdzie się pięciocylindrowa, doładowana jednostka o mocy ponad 300 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

10 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

11 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

12 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

13 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

14 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

15 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

16 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka