Audi TT RS plus

Jeszcze silniejsze, jeszcze szybsze, jeszcze bardziej dynamiczne. Pod maską tego samochodu znajdzie się pięciocylindrowa, doładowana jednostka o mocy ponad 300 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

/ 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

10 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

11 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

12 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

13 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

14 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

15 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

16 / 16Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne

Obraz
© zdjęcie producenta

Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.

Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.

Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła