Audi TT RS plus
Jeszcze silniejsze, jeszcze szybsze, jeszcze bardziej dynamiczne. Pod maską tego samochodu znajdzie się pięciocylindrowa, doładowana jednostka o mocy ponad 300 KM
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne
Silniejsze, szybsze, bardziej dynamiczne - takie ma być Audi TT RS plus. Wiosną pojawi się na rynku w wersji Coupďż˝ i Roadster. Pięciocylindrowy silnik turbo o mocy zwiększonej do 360 KM, pozwala osiągnąć tym samochodem maksymalną prędkość 280 km/h.
Za przenoszenie mocy odpowiedzialna jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów lub siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Audi TT RS plus wyposażone w przekładnię S tronic, rozpędza się od zera do 100 km/h w 4,1 sekundy, a z manualną skrzynią biegów w 4,3 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 280 km/h.
Jak podaje producent, model Coupďż˝ ze skrzynią S tronic spala średnio 8,5 litra paliwa na 100 km, a Roadster 8,6 litra. Ograniczenie zużycia paliwa starano się osiągnąć przede wszystkim dzięki lekkim nadwoziom. Coupďż˝ wyposażone w przekładnię manualną oraz napęd quattro, waży tylko 1.450 kg. Obciążenie jednostkowe mocy wynosi 4,0 kg na KM. Wynik Roadstera to 4,2 kg na KM.