Audi TT RS 

None

Obraz

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

/ 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

10 / 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

11 / 11Wściekły maluch

Obraz
© UnitedPictures.com

Obie wersje TT, zarówno coupe jak i roadster zostały wyposażone w nowy silnik. Motor to całkiem nowa, pięciocylindrowa jednostka rzędowa o pojemności 2.5 litra. Dzięki turbinie oraz technologii FSI auto dysponuje mocą aż 340 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm, dostępnym pomiędzy 1 600 a 5 300 obr./min. Napęd jest rozkładany na wszystkie koła dzięki stałemu napędowi quattro.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka