Audi TT 

Nowe coupe Audi łamie kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

/ 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

10 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

11 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

12 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

13 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

14 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

15 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

16 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

17 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

18 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

19 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

20 / 20Rasowy sportowiec

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Audi TT doczekało się trzeciej generacji, będącej kolejnym etapem w ewolucji tego modelu, który zaczynał jako modne auto o nietypowej stylistyce, aby stać się w końcu rasowym sportowcem. Nowe coupe Audi łamie też kilka stereotypów, przez lata narosłych wokół tego modelu i prezentuje najnowsze technologie, które już niedługo pojawią się w kolejnych samochodach marki.

W testowanym przez nas egzemplarzu z 230-konnym benzyniakiem zamontowano właśnie przekładnię S-tronic i napęd na cztery koła (standardowy w mocniejszej odmianie TTS). Taka konfiguracja zapewnia bardzo dobre jak na tę moc osiągi. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po zaledwie 5,3 s, a samochód rozpędza się do ograniczonych elektronicznie 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3