WAŻNE
TERAZ

Było spotkanie KOWR z Wielgomasem. Ujawniamy notatkę

Audi TT 2010

None

Obraz

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

/ 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

10 / 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

11 / 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

12 / 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

13 / 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

14 / 14TeTetka na ropę

Obraz
© zdjęcie producenta

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, podczas gdy maksymalnie uda się rozpędzić sportowe TT do 226 km/h. Niby nieźle, ale pierwszy lepszy sedan klasy premium należący do "managera wyższego szczebla" jest równie szybki, jeśli nie szybszy.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy