Audi SQ7 - pierwsza jazda
Waży 2,3 tony, ale mimo to przyspiesza do setki szybciej niż bazowe Porsche 718 Cayman. Na drodze zachowuje się jak dobrze wyważone auto klasy średniej, ale w razie potrzeby może przewieźć 7 osób i psa. Na dodatek ma na pokładzie tyle nowoczesnej techniki, że od lektury jego danych technicznych nawet dyplomowanego inżyniera mogłaby rozboleć głowa. Mowa o Audi SQ7, najmocniejszej odmianie dużego SUV-a z Ingolstadt i jednocześnie najmocniejszym seryjnie produkowanym aucie z dieslem pod maską.
Audi SQ7 TDI
Waży 2,3 tony, ale mimo to przyspiesza do setki szybciej niż bazowe Porsche 718 Cayman. Na drodze zachowuje się jak dobrze wyważone auto klasy średniej, ale w razie potrzeby może przewieźć 7 osób i psa. Na dodatek ma na pokładzie tyle nowoczesnej techniki, że od lektury jego danych technicznych nawet dyplomowanego inżyniera mogłaby rozboleć głowa.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.
Audi SQ7 TDI
V8 TDI grupy Volkswagena o oznaczeniu wewnętrznym EA898 ma ma cztery litry pojemności, 435 KM mocy i aż 900 Nm momentu obrotowego przy zaledwie 1000 obr./min(!). Ogromny moment obrotowy to nie nowość w dużych dieslach, jednak nawet najpotężniejsze jednostki potrzebują minimum 1500 obr./min, aby zacząć pracować pełną parą. Silnik SQ7 „wstaje” jeszcze wcześniej, za sprawą niezwykle zaawansowanego systemu doładowania. Zastosowano tu dwie turbosprężarki, zamontowane pomiędzy rzędami cylindrów. Jedna działa na niskich obrotach, zaś powyżej 2500 obr./min do akcji wkracza druga.