Audi Sport Quattro Concept

Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

/ 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

10 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

11 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

12 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

13 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

14 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

15 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

16 / 16Sportowiec przyszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Coraz więcej producentów samochodów udowadnia, że napęd hybrydowy jest dobry nie tylko do ograniczenia zużycia paliwa, ale pomaga również poprawić osiągi. Zalety takiego rozwiązania doceniło Audi i podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowało hybrydowy koncept nawiązujący do najbardziej kultowego modelu sportowego w swojej historii - Quattro.

Fani motoryzacji czekają na nowe Quattro już od ponad 20 lat. W ostatnim okresie Audi co pewien czas zapowiada, a później przekłada na później następcę tego kultowego samochodu. Model pokazany we Frankfurcie jest najbardziej imponującym z serii konceptów, gdyż dysponuje mocą 700 KM. Sport Quattro Concept został wyposażony w 4-litrową jednostkę V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Generuje ona moc 560 KM i moment obrotowy 700 Nm, a system zarządzania cylindrami "cylinder on demand" przy obciążeniach częściowych odłącza cztery cylindry. Łączną moc układu do 700 KM uzupełnia jednostka elektryczna. Jako hybryda plug-in, koncepcyjne Sport Quattro zadowala się (wg. norm) średnio 2,5 l benzyny na 100 km.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy