Audi S5 Sportback 3.0 TFSI

None

Obraz

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz nie różni się specjalnie od pozostałych odmian. Tradycyjnie, wyposażono ją w srebrne lusterka, dwie podwójne końcówki wydechu umieszczone skrajnie, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich, oraz dwa emblematy zdradzające narowisty temperament.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz nie różni się specjalnie od pozostałych odmian. Tradycyjnie, wyposażono ją w srebrne lusterka, dwie podwójne końcówki wydechu umieszczone skrajnie, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich, oraz dwa emblematy zdradzające narowisty temperament.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Mikołaj Urbański

Pozostałe elementy są typowe dla piątki w edycji Sportback. Smukła linia nadwozia uchodzi za najładniejszą w swojej klasie, natomiast przednie lampy z wkomponowanymi światłami LED, wyznaczały nowe trendy w momencie wprowadzania pojazdu do produkcji.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Mikołaj Urbański

Inżynierowie świetnie wyważyli pojazd, przez co prowadzenie auta nawet z przepustnicą otwartą do granic możliwości, okaże się niezbyt trudne.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Mikołaj Urbański

Gdyby tylko udało się całkowicie wyłączyć system ESP, uzyskalibyśmy pełnię szczęścia. Niemniej kierowcy oswojeni z dużą mocą, poczują się za sterami S5 jak ryba w wodzie. Kontrolowane poślizgi Audi serwuje na śniadanie, natomiast obroty wokół własnej osi, tudzież balansowanie w ciasnych zakrętach na granicy przyczepności, wywoła u każdego dreszczyk emocji.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Mikołaj Urbański

Łatwość wychodzenia z trudnych sytuacji, potrafi uzależnić. Kagańcem na agresywną jazdę, może być jedynie wynik średniego spalania. Sportback w mieście pochłonie od 15 do 20 litrów, albo i więcej, jeśli nasza prawa noga waży mniej więcej tyle, co średniej wielkości cegła.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz nie różni się specjalnie od pozostałych odmian. Tradycyjnie, wyposażono ją w srebrne lusterka, dwie podwójne końcówki wydechu umieszczone skrajnie, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich, oraz dwa emblematy zdradzające narowisty temperament. Pierwszy znajduje się na potężnym grillu Single Frame, zaś drugi spoczywa na klapie bagażnika.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz nie różni się specjalnie od pozostałych odmian. Tradycyjnie, wyposażono ją w srebrne lusterka, dwie podwójne końcówki wydechu umieszczone skrajnie, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich, oraz dwa emblematy zdradzające narowisty temperament. Pierwszy znajduje się na potężnym grillu Single Frame, zaś drugi spoczywa na klapie bagażnika.

/ 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

W obu przypadkach, ten magiczny symbol zawiera w sobie kilkadziesiąt lat sportowych doświadczeń niemieckiego producenta. Pozostałe elementy są typowe dla piątki w edycji Sportback. Smukła linia nadwozia uchodzi za najładniejszą w swojej klasie, natomiast przednie lampy z wkomponowanymi światłami LED, wyznaczały nowe trendy w momencie wprowadzania pojazdu do produkcji.

10 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z przodu za to wygodnie rozsiądzie się dwójka dorosłych i nic ich nie będzie uwierać. W odpowiednio do charakteru auta wyprofilowanych fotelach, siedzi się komfortowe i jak na S5 przystało, dość nisko. Elektryczna regulacja umożliwi dopasowanie oparcia, odcinka lędźwiowego i siedziska do indywidualnych preferencji. Umieszczone na nich logo mocnej wersji przypomina na każdym kroku o przeznaczeniu samochodu.

11 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pięciodrzwiowe nadwozie, skrywa w sobie całkiem sporo miejsca dla czterech rosłych pasażerów. Ci z tyłu mogą jedynie kaprysić na gwałtownie opadającą linię dachu, ograniczającą przestrzeń nad głowami. Taki jednak urok sportowej bryły.

12 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wnętrze przekonuje do siebie bardzo wysoką starannością wykonania i jakością materiałów wykończeniowych. Na każdym kroku czuć, iż mamy do czynienia z segmentem Premium. Dominuje miękka i przyjemna w dotyku faktura. Także projekt deski rozdzielczej i panelu sterującego wszelkimi multimediami nie wymaga dodatkowego komentarza. Ten kto siedział choć raz w A4, tudzież cywilnej odmianie A5, połapie się bez większych problemów z obsługą poszczególnych urządzeń.

13 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wnętrze przekonuje do siebie bardzo wysoką starannością wykonania i jakością materiałów wykończeniowych. Na każdym kroku czuć, iż mamy do czynienia z segmentem Premium. Dominuje miękka i przyjemna w dotyku faktura. Także projekt deski rozdzielczej i panelu sterującego wszelkimi multimediami nie wymaga dodatkowego komentarza. Ten kto siedział choć raz w A4, tudzież cywilnej odmianie A5, połapie się bez większych problemów z obsługą poszczególnych urządzeń.

14 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wnętrze przekonuje do siebie bardzo wysoką starannością wykonania i jakością materiałów wykończeniowych. Na każdym kroku czuć, iż mamy do czynienia z segmentem Premium. Dominuje miękka i przyjemna w dotyku faktura. Także projekt deski rozdzielczej i panelu sterującego wszelkimi multimediami nie wymaga dodatkowego komentarza. Ten kto siedział choć raz w A4, tudzież cywilnej odmianie A5, połapie się bez większych problemów z obsługą poszczególnych urządzeń.

15 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wnętrze przekonuje do siebie bardzo wysoką starannością wykonania i jakością materiałów wykończeniowych. Na każdym kroku czuć, iż mamy do czynienia z segmentem Premium. Dominuje miękka i przyjemna w dotyku faktura. Także projekt deski rozdzielczej i panelu sterującego wszelkimi multimediami nie wymaga dodatkowego komentarza. Ten kto siedział choć raz w A4, tudzież cywilnej odmianie A5, połapie się bez większych problemów z obsługą poszczególnych urządzeń.

16 / 16333 powody do radości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Chociaż, nie można zapomnieć o walorach użytkowych. 480-litrowy bagażnik o regularnych kształtach, przewiezie nie tylko wakacyjny ekwipunek dla kilku osób, ale i telewizor, czy chociażby mniejsze akwarium. Trochę gorzej ma się rzecz w kabinie, gdzie ilość schowków została ograniczona do minimum. Jedynie podręczne drobiazgi poupychamy w ciasnych zakamarkach.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy