Audi RS6

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

/ 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

10 / 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

11 / 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

12 / 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

13 / 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

14 / 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

15 / 15Prześladowca

Obraz
© WP.PL

Magia RS6 nie tkwi w elektronicznych udogodnieniach, lecz w mechanice skutecznie podnoszącej poziom adrenaliny. Warto na stałe ustawić tryb Dynamic i przyzwyczaić się do twardego niczym deska zawieszenia i mocno ograniczonego komfortu resorowania. 21-calowe i jednocześnie opcjonalne felgi wraz z oponami o grubości kartki papieru, dobitnie informują podróżujących o każdym napotkanym ubytku w asfalcie. Szeroki uśmiech pojawia się natomiast na równych nawierzchniach. Stały napęd na cztery koła zdaje się negować ogólnie przyjęte prawa fizyki.

Świetna jest też dynamika podwójnie doładowanego silnika V8. Z czterech litrów wygenerowano 560 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Każde muśnięcie pedału akceleratora owocuje wystrzałem energii i basowym pomrukiem. 3,9 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej (ograniczonej elektronicznie), gwarantuje wspaniałą zabawę. Jeśli jednak zapragniemy zawieźć dzieci do szkoły w atmosferze ciszy i spokoju, wystarczy powrócić do trybu Comfort.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro