AUDI RS3 by MTM

None

Obraz

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

10 / 10CIEKAWSZA STRONA INFORMACJI

Obraz

Dobra informacja to dobry tytuł.
Codziennie próbujemy zaciekawić Was swoimi tytułami – pora na odwrócenie ról.
Zostań na 1 dzień wydawcą Wirtualnej Polski i decyduj, co danego dnia będą czytać miliony Polaków.
Wejdź na ciekawsza.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka