AUDI RS3 by MTM

None

Obraz

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

/ 10Niemiecka torpeda

Obraz
© Materiały prasowe

Motoren Technik Mayer, niemiecka firma tuningowa znana również jako MTM, specjalizuje się w poprawianiu produktów niemieckich inżynierów z grupy Volkswagen AG.

Najnowszy projekt firmy, to przeróbka modelu Audi RS3 Sportback. Auto z fabryki wyjeżdża z pięciocylindrowym, 2,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Motor generuje moc 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie wartości wystarczą, by rozpędzić to kompaktowe auto od zera do "setki" w 4,6 sekundy. Natomiast prędkość maksymalna samochodu wynosi 250 km/h.

Dla tych, którym to nie wystarcza, spece z MTM przygotowali trzy pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich, to modyfikacja ECU - jednostki sterującej pracą silnika - która skutkuje wzrostem mocy do 410 KM, a maksymalnego momentu obrotowego, do 550 Nm. W drugim pakiecie dochodzi jeszcze nowy intercooler i układ wydechowy. Skutkuje to kolejnym wzrostem mocy i momentu, odpowiednio do 424 KM i 560 Nm.

W końcu trzeci "stage" obejmuje wszystkie wymienione wcześniej zmiany, do których dokładana jest całkowicie nowa turbosprężarka. Dzięki niej moc wynosi 472 KM, a moment obrotowy 600 Nm.

Prócz zmian w silniku, MTM oferuje również zdemontowanie ogranicznika prędkości, krzykliwe malowanie - jak na zdjęciach - czy felgi z lekkich stopów robione specjalnie na zamówienie MTM. Dostępne jest również nowe wykończenie wnętrza.

lop/

10 / 10CIEKAWSZA STRONA INFORMACJI

Obraz

Dobra informacja to dobry tytuł.
Codziennie próbujemy zaciekawić Was swoimi tytułami – pora na odwrócenie ról.
Zostań na 1 dzień wydawcą Wirtualnej Polski i decyduj, co danego dnia będą czytać miliony Polaków.
Wejdź na ciekawsza.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła