Audi RS Q3 concept

Podczas targów Auto China 2012 Audi zaprezentuje sportowego SUV-a nazwanego RS Q3 concept

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

/ 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

10 / 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

11 / 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

12 / 12Chińska premiera

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów Auto China 2012 Audi prezentuje samochód koncepcyjny RS Q3 concept, bazujący na modelu Q3. Auto jest wyposażone w silnik 2.5 TFSI (360 KM). W porównaniu do standardowego Q3 o 25 mm została obniżona karoseria. Concept ma również zmodyfikowany zderzak, listwy na drzwiach i nakładki na nadkola. We wnętrzu auta dominuje czerń widoczna na podsufitce, wykładzinach, dywanikach, obiciach skórzanych i desce rozdzielczej. Do środka dostaje się dużo światła dzięki szklanemu dachowi.

Komora silnika ma sportowy charakter. Panele z warstwowego karbonu pokrywają obszar wokół silnika, zaś głowice polakierowane zostały na czerwono. Otwarty sportowy filtr powietrza ma aluminiową obudowę, zaś wlot powietrza wykonany jest ze stali nierdzewnej. Silnik w RS Q3 concept łączy dwie technologie- bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Do "setki" auto rozpędza się w 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 265 km/h.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025