WAŻNE
TERAZ

Śmierć w szpitalu psychiatrycznym. Wstrząsające szczegóły

Audi Q8 sport concept

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

/ 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

10 / 10Zapowiedź nowego SUV-a

Obraz
© Materiały prasowe

Audi Q8 sport concept jest wielkości zbliżonej do modelu Q7, ale prezentuje inny styl. Wygląda zdecydowanie bardziej dynamicznie, a przez to lżej – choć nie zapomniano, że SUV ma być przede wszystkim muskularny. Audi nie poszło drogą Mercedesa GLE Coupe i BMW X6. Mimo podobnego charakteru, Q8 wygląda inaczej i ma swój styl. Sport concept z Genewy wygląda podobnie do konceptu Audi Q8 zaprezentowanego wcześniej w Detroit, co oznacza, że zapewne model produkcyjny nie będzie się znacząco różnił. Oczywiście należy się spodziewać pojawienia zwykłych klamek w miejsce przycisków dotykowych otwierających drzwi, ale sylwetka powinno pozostać niemal identyczna.

Audi Q8 sport concept otrzymał nieco inny napęd niż miało to miejsce w przypadku auta pokazanego w Detroit. Tam była to hybryda typu plug-in. Genewski model ma bardzo podobne osiągi, ale mamy do czynienia z tzw. mikrohybrydą (ang. „mild hybrid”), w której układ znajdujący się pomiędzy wałem korbowym a skrzynią biegów służy przede wszystkim do zasilania 48-woltowego układu elektrycznego. Ma on jednak możliwość pracy w drugą stronę i niewielkiego wzmocnienia napędu. Ten dodatkowy zastrzyk mocy to 27 KM, ale do tego dochodzi moment obrotowy 170 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka