Audi Q5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

10 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

11 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

12 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

13 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

14 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę