Audi Q5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

/ 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

10 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

11 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

12 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

13 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

14 / 14Czas na zmiany

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi włącza do oferty odświeżony model Q5 z pięcioma silnikami oraz wersję hybrydową. Zastosowano w nim wiele nowych rozwiązań; stylistycznych, w systemie infotainment oraz związanych z budową nadwozia i silników. Audi Q5 hybrid quattro, pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki, łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa jednostki czterocylindrowej.

Pod maską może znaleźć się jedna z trzech jednostek TDI lub dwóch TFSI. Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i wszystkie posiadają system start-stop w standardzie. Chociaż większość silników zwiększyła osiągi, zużycie paliwa spadło o 15 proc.

Odmiana hybrydowa przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,1 s, a jej maksymalna prędkość wynosi 225 km/h. Przy stałej prędkości 60 km/h, pokonuje do trzech kilometrów wyłącznie z napędem elektrycznym. Przy tym napędzie osiąga maksymalną prędkość 100 km/h. Jego średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,9 l na 100km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka