Audi Q2 

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

10 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

11 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

12 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

13 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

14 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

15 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

16 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

17 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

18 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

19 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

20 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

21 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

Michał Grygier

tb/

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka