Audi Q2 

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

/ 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

10 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

11 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

12 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

13 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

14 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

15 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

16 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

17 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

18 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

19 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

20 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

21 / 21cadcac

Obraz
© Michał Grygier

Audi wypełnia kolejną niszę, wprowadzając pierwszego kompaktowego SUV-a klasy premium. Mercedes i BMW dopiero przygotowują się do ofensywy. Czy maluch Audi podbije rynek? Konkurencja, parafrazując słowa Maksa z Seksmisji, jest "praktycznie żadna". Mercedes GLA jest dużo większy, MINI Countryman również. Są crossovery tej wielkości, ale nie klasy premium. To Nissan Juke albo Mazda CX-3. To dobry start, a czy samochód też jest dobry?

Audi Q2 jest naprawdę małe. Jest o 13 centymetrów krótsze niż A3 Sportback i bazuje na nieco poszerzonej płycie MQB. Jak na moje oko, kompaktowa A3-ka może zacząć się bać, bo Q2 ma powody, aby stać się rodzinnym kanibalem. Q2 jest wyższe, co przekłada się na większą przestrzeń wewnątrz, ma większy bagażnik, ale przede wszystkim jest modne.

Michał Grygier

tb/

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła