Audi na Stadionie Narodowym
Audi zostało partnerem projektu "Zimowy Narodowy" - cyklu zimowych imprez pozwalających na korzystanie zimą ze Stadionu Narodowego w Warszawie.
Akcja zrodziła się z pomysłu jak wykorzystać potencjał obiektu przez 365 dni w roku. W jej ramach powstało m. in. największe w Polsce lodowisko i szereg innych atrakcji - tor do jazdy na rolkach i longboardzie, skatepark czy boiska do badmintona.
- Zdecydowaliśmy się na przyłączenie do projektu, gdyż zimą najłatwiej docenić napęd na cztery koła. Przedstawiamy tu całą gamę aut z napędem quattro, włącznie ze sportowymi wersjami RS. Ci, którzy zdecydują się odwiedzić naszą ekspozycję będą również mogli przetestować samochody z tym napędem - powiedział Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi.
W 2013 r. z taśm produkcyjnych zjechał 5-milionowy egzemplarz quattro. Dzięki temu cztery ringi mają na swoim koncie najwięcej sprzedanych pojazdów z napędem na cztery koła niż jakakolwiek inna marka premium. Obecnie w ofercie producenta znajdują się modele Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad oraz wszystkie modele S i RS.
Źródło: Audi
ll/moto.wp.pl