Audi A8 Hybrid i A6 Allroad

Flagowa limuzyna Audi otrzymała oszczędny napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

10 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

11 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

12 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

13 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

14 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

15 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

16 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

17 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

18 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

19 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

20 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

21 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

22 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

23 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

24 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

25 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

26 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

27 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

28 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

29 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3