Audi A8 Hybrid i A6 Allroad

Flagowa limuzyna Audi otrzymała oszczędny napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

/ 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

10 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

11 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

12 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

13 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

14 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

15 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

16 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

17 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

18 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

19 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

20 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

21 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

22 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

23 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

24 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

25 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

26 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

27 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

28 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

29 / 29Dwie natury Audi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Niemiecki producent słynie z innowacyjnych rozwiązań i konserwatywnego podejścia do stylizacji nadwozia. Jego dwa najnowsze samochody wpisują się idealnie w powyższe słowa. Flagowa limuzyna otrzymała napęd hybrydowy, natomiast nieco mniejszy model oznaczony symbolem A6, debiutuje w delikatnie uterenowionej wersji Allroad.

Największą sensację wzbudza A8, które wyposażono w hybrydowy. Jednostkę 2.0 TFSI (211 KM) połączono z elektrycznym silnikiem rozwijającym moc 54 KM. Sumaryczna moc obu jednostek to 245 KM, zaś moment obrotowy wynosi 480 Nm. Biznesowe Audi przyspiesza do pierwszej setki w 7,7 sekundy i rozpędza się do 235 km/h.

Samochód niezwykle płynnie przechodzi między poszczególnymi trybami, nie dając odczuć użytkownikowi, co w danej chwili generuje energię. Zestaw elektronicznych i analogowych wskaźników podpowiada, jak efektywnie korzystać z dobrodziejstwa alternatywnego napędu, oszczędzając przy tym maksymalnie dużo paliwa.

Model A6 Allroad to auto przeznaczone dla zupełnie innego odbiorcy. Uniwersalność, obrzydliwie bogate wyposażenie i potwornie mocne silniki sprawiają, że nawet najbardziej wymagający klient, nie przejdzie obok niego obojętnie. Z zewnątrz poznamy uterenowione A6 po przeprofilowanych zderzakach, ozdobnych płytach ochronnych z przodu i z tyłu oraz po srebrnych relingach i nakładkach na progi.

Pod maską Audi może pracować jeden z czterech silników V6 o pojemności 3 litrów. Najciekawszymi pozycjami są najmocniejsze odmiany. Wysokoprężna rozwija moc 313 KM i 650 Nm, natomiast benzynowa odpowiednio 310 KM i 440 Nm. Ten pierwszy motor wyposażono dodatkowo w generator dźwięku umieszczony przy końcowym tłumiku, przez co z końcówek układu wydechowego wydobywa się rasowy bulgot. My wzięliśmy na przejażdżkę 310-konny wariant benzynowy 3.0 TFSI.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka