Audi A7 Sportback 3,0 TDI

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik, moto.wp.pl

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

/ 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

10 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

11 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

12 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

13 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

14 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

15 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

16 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

17 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

18 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

19 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

20 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

21 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

22 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

23 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

24 / 24Urok bogactwa

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Zmiany, które zaszły w wyglądzie nowej wersji A7 Sportback, są ograniczone. W centrum osłony chłodnicy w kształcie dwóch połączonych dłuższymi podstawami trapezów znalazło się nowe logo marki. Po jej obydwu stronach swoje miejsce znalazły nowe, LED-owe reflektory z "rozwijającymi się" kierunkowskazami, stanowiącymi listwę diod stykającą się z dolną i boczną krawędzią świateł. Z boku uwagę przyciągają felgi o nowych wzorach. Magnesem dla oka jest tu mocno zarysowana linia przetłoczenia, ciągnącego się od reflektorów przez maskę, dalej tuż pod linią szyb, by płynnie przejść w linię stanowiącą lotkę znajdującą się nad światłami.

We wnętrzu odnowionego Audi A7 nie zabraknie niczego, na czym mogłoby zależeć miłośnikom komfortu w podróży. Obszerne, wyszywane skórą fotele i kanapa oferują nie tylko sporo miejsca (rozstaw osi 2,9 m), ale też niezwykłą wygodę. Opcjonalnie mogą być wyposażone w wentylację i system masażu. Deska rozdzielcza na postoju uderza minimalizmem. Chowany ekran centralny pomaga w zachowaniu ładu projektu, w którym dominujące wydają się elementy dekoracyjne, ciągnące się falą od boku drzwi przez deskę rozdzielczą i rozlewające się na środkowym tunelu.

Trzon oferty silnikowej nowości Audi ma stanowić jednostka wysokoprężne o pojemności 3,0 l i trzech wariantach towarzyszącego jej osprzętu, a więc i mocy. Dieslowskie V6 dostępne jest w wersjach o mocy 218 KM i 500 Nm momentu obrotowego, 272 KM i 580 Nm oraz 320 KM i 650 Nm. Ta ostatnie, jako jedyna w gamie A7, współpracuje w ośmiostopniową, automatyczną przekładnią. Zwolennicy zapachu spalonej benzyny mogą wybrać silnik 3,0 TFSI o mocy 333 KM i momencie obrotowym 440 Nm lub - w wersji S7 Sportback - 4,0 TFSI o mocy 450 KM. Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę czystości spalin Euro 6.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji