Audi A7 

Na zewnątrz najnowsze Audi A7 wyróżnia pojedynczo obramowana osłona chłodnicy, zmienione zderzaki, końcówki dużych rur wydechowych oraz reflektory.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

/ 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

10 / 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

11 / 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

12 / 12Szereg nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi A7 to limuzyna w sportowym stylu, która zadebiutowała w 2010 roku. Niemiecka marka postanowiła nieco odświeżyć ten model. Wśród zmian znajdziemy nowe jednostki napędowe, nową skrzynię biegów, nowe reflektory przednie i światła tylne oraz poprawiony systemom infotainment.

Na początek, nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi - dwoma silnikami benzynowymi i trzema jednostkami wysokoprężnymi. Zakres ich mocy sięga od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6. Silnik 3.0 TDI o mocy 272 KM, w dużej mierze stworzono na nowo, od podstaw. Trzylitrowy motor V6 w wersji "ultra", o mocy 218 KM, w połączeniu z napędem na przednią oś według producenta zużywa średnio 4,7 l paliwa na 100 km, co odpowiada emisji 122 g CO2 na km. W S7 montuje się silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę, która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3