Audi A6 Allroad
W alternatywie dla Crossovera
Z zewnątrz poznamy go po nieco większym prześwicie, nakładkach na progi, a także imitacji ochronnych płyt pod zderzakami. Pod maską pracują silniki o niebagatelnej mocy
Klasa podwyższonych kombi wyposażonych w napęd na cztery koła jest stosunkowo młoda. Tego typu pojazdy dużą popularność zyskały dopiero w XXI wieku. Audi wprowadziło na rynek pierwszą generację Allroada w r. 2000, a kolejną w odstępie sześciu lat. W 2012 r. w Genewie nie mogło więc zabraknąć delikatnie uterenowionego rodzinnego auta z czterema okręgami na grillu.
Z zewnątrz poznamy go po nieco większym prześwicie, nakładkach na progi, a także imitacji ochronnych płyt pod zderzakami. Reszta elementów jest wspólna z wersjami o nieco mniej off-roadowym charakterze. Wymagający klient może doposażyć karoserię w srebrne relingi, LED-owe projektory obsługujące światła postojowe, mijania i drogowe oraz potężne, 20-calowe obręcze ze stopów lekkich, które mogą nie zdać egzaminu wytrzymałościowego na polskich drogach. Nadwozie pokryte białym lakierem w połączeniu z wieloma detalami typowymi dla niemieckiego producenta, prezentuje się bardzo dobrze.