Audi A6 Allroad 3.0 TDI

None

Obraz

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

/ 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

10 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

11 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

12 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

13 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

14 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

15 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

16 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

17 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

18 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

19 / 19Alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż obecna generacja Audi A6 powoli kończy swój żywot, to i tak wciąż ma się bardzo dobrze. Klasyczna stylistyka skutecznie walczy z nieubłaganie płynącym czasem, natomiast nowoczesne technologie z powodzeniem walczą z najgroźniejszymi rywalami w postaci BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Żeby jeszcze lepiej wgryźć się w segment premium, niemiecki producent od dziesięciu lat proponuje swoim klientom nie tylko pełnowartościowe SUV-y, ale i nieco uterenowione rodzinne Avanty, będące bardziej poręczną alternatywą dla tych pierwszych.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka