Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

/ 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

10 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

11 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

12 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

13 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

14 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

15 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

16 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

17 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

18 / 18Audi A6 Allroad 3,0 BiTDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Allroad uchodzi za pojazd uniwersalny i stanowi świetną alternatywę dla dużych SUV-ów i przerośniętych Crossoverów. Sprawdzi się w każdych warunkach i zapewni pasażerom luksusowe warunki podczas podróży. Z silnikiem BiTDi zachwyci zwolenników jazdy o kropelce jak i tych nastawionych na zastrzyk adrenaliny. Niestety, zapał może ostudzić cena. Najtańsza wersja kosztuje 263 500 złotych. Różnica między najsłabszym dieslem a topowym wariantem o mocy 313 koni mechanicznych wynosi zaledwie 20 tysięcy złotych, więc chyba nie ma się nad czym zastanawiać

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła