Audi A5 

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

/ 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

10 / 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

11 / 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

12 / 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

13 / 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© zdjęcie producenta

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

14 / 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© zdjęcie producenta

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

15 / 15Ewolucja bestsellera

Obraz
© zdjęcie producenta

W stosunku do poprzednika nowe A5 jest lżejsze o 60 kilogramów i ma zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Deska rozdzielcza to kopia tej znanej z A4. Najbardziej efektownie przedstawia się wirtualny zestaw wskaźników (12,3 cala). Wyświetla mapę, przekazuje informacje z komputera pokładowego i zewnętrznych nośników pamięci. Bagażnik ma 465 litrów (10 więcej od poprzednika), a pokrywę można otwierać ruchem nogi pod zderzakiem.

Pod maskę nowego Audi A5 Coupé trafią odświeżone silniki benzynowe i wysokoprężne TFSI oraz TDI o mocy od 150 do 286 KM. Podstawową w gamie jest jednostka benzynowa 1,4 TSI oferująca 150 KM. Występuje z napędem na przednią oś i z manualną skrzynią biegów. Wśród diesli rozsądnym wyborem może być 190-konne TDI generujące aż 400 Nm momentu obrotowego. Jego słabsza wersja ma „tylko” 150 koni mechanicznych i stosowana jest w większości modeli koncernu VAG.

Zwolennicy dobrych osiągów muszą szukać wśród silników 3-litrowych. Benzynowy w odmianie S5 ma turbodoładowanie i występuje wyłącznie z napędem quattro. 6-cylindrowiec ma 354 konie mechaniczne i aż 500 Nm. Do setki przyspiesza w 4,7 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025