Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

/ 7Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wśród miłośników motoryzacji utarło się stwierdzenie, że pełnowartościowe Audi odpycha się czterema kołami, dumnie dzierżąc na grillu napis Quattro. Dzięki wspomnianemu stałemu napędowi na obie osie (od A4 w górę linii modelowej jest to prawdziwe Quattro), nie musimy martwić się o trakcję i warunkami atmosferycznymi panującymi za oknem. Spory problem stanowi wybór odpowiedniej jednostki napędowej sprawnie radzącej sobie z niemieckim średniakiem z napędem 4x4. Już na początku poszukiwań z czystym sumieniem możemy przekreślić kandydaturę wszelkich wolnossących czterocylindrowców, nadających się tylko do spokojnej jazdy o kropelce.

Audi A4 B5 1,8 Turbo Quattro nie nadaje się na samochód rodzinny, stosunkowo ciasna kabina wespół z trudnością ze znalezieniem godnego uwagi egzemplarza powinny zniechęcić ojców rodzin do tego auta. Co innego kierowcy poszukujący taniego w zakupie samochodu oferującego fenomenalne właściwości jezdne i spory potencjał rozwojowy.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji