Audi A3: w kierunku perfekcji

Niełatwo jest poprawić samochód, którego poprzednia generacja bardzo dobrze się sprzedaje mimo 9-letniego stażu rynkowego i dwóch nieznacznych liftingów. Od 1996 nabywców znalazło ponad 2.8 miliona egzemplarzy, co tylko potwierdza ważność modelu dla władz koncernu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

10 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

11 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

12 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

13 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

14 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

15 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

16 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

17 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

18 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

19 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

20 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro