WAŻNE
TERAZ

Tylko w WP: Ministra o nowych uprawnieniach inspekcji pracy

Audi A3 Sportback 2.0 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

10 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

11 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

12 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

13 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro