Audi A3 Cabrio 1,8 TFSI

A3 Cabrio to ciekawa alternatywa dla A5. Kosztuje mniej, a oferuje nieznacznie mniejszą przestrzeń wewnątrz i nieco świeższy wygląd. Do tego jest bardzo dobrze wykonane i komfortowe w codziennej eksploatacji

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

10 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

11 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

12 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

13 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

14 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

15 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

16 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

17 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

18 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

19 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro