Audi A3 Cabrio 1,8 TFSI

A3 Cabrio to ciekawa alternatywa dla A5. Kosztuje mniej, a oferuje nieznacznie mniejszą przestrzeń wewnątrz i nieco świeższy wygląd. Do tego jest bardzo dobrze wykonane i komfortowe w codziennej eksploatacji

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

/ 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

10 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

11 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

12 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

13 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

14 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

15 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

16 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

17 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

18 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

19 / 19Nie tylko na słoneczną pogodę

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że z otwartym dachem można jeździć podczas ulewnego deszczu. Wystarczy podnieść wszystkie szyby i utrzymywać prędkość powyżej 90 km/h. Zimą też się da, ale warto się wówczas ciepło ubrać i korzystać z maksymalnych możliwości ogrzewania i nawiewów w okolicach szyi.

To czyni kabriolet samochodem całorocznym o praktyczności dorównującej coupe. Do tego grona należy również Audi A3 Cabrio. Z daleka przypomina większe A5, ma brezentowy dach składający się w 18 sekund i działający do prędkości 50 km/h, a także sztywność karoserii umożliwiającą maksymalne wykorzystanie potencjału mocnych silników. Oto wrażenia z jazdy 180-konnym 1,8 TSI.

Niemiecki kabriolet z jednej strony wygląda dość konserwatywnie, a z drugiej przyciąga spojrzenia wyrazistymi detalami. Prezentowaną wersję wyposażono w 19-calowe koła z lekkich stopów, srebrne listwy dekoracyjne i pełne LED-owe światła. Z boku rzucają się w oczy masywne przetłoczenia dodające karoserii dynamicznego wydźwięku.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła