Audi A3 1,0 TFSI

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

/ 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

10 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

11 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

12 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

13 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

14 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

15 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

16 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

17 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

18 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

19 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

20 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

21 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

22 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

23 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

24 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

25 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

26 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

27 / 27Premium do miasta

Obraz
© Tomasz Budzik

Przedstawiciele firmy z Ingolstadt twierdzą, że zmiany, jakie zaszły w przypadku A3, wykluczają użycie zapożyczonego z języka angielskiego terminu facelifting. Ich zdaniem lepiej pasuje tu modernizacja bądź ewolucja, bo najważniejsze zmiany to te, które zaszły pod karoserią. Kompakt Audi otrzymał zastrzyk nowych technologii wypróbowanych u większego rodzeństwa, a na deser nowy, zaskakujący silnik.

Miejski samochód klasy premium nikogo dziś już nie dziwi. Jednym z najważniejszych modeli tego segmentu jest Audi A3. Model, który produkowany jest od 2012 roku, doczekał się odświeżenia. Z zewnątrz nie zaszła jednak rewolucja. Przód otrzymał reflektory o zmienionym kształcie. Lampy są węższe, a ich kształt został urozmaicony zaznaczonym na dolnej krawędzi zębem. Bardziej wyrazisty obrys otrzymała również osłona chłodnicy. Charakter boku samochodu pozostał bez zmian, niewielkie, ledwo zarysowane różnice dotyczą tyłu auta.

W przypadku modelu A3 większe zmiany zaszły jednak w środku. Z punktu widzenia kierowcy to w zasadzie zupełnie inny samochód. Najważniejsza nowość to zaimplementowanie systemu virtual cockpit. Zamiast tradycyjnych wskaźników rozdzielonych wyświetlaczem otrzymujemy kolorowy ekran o kształcie właściwym dla zegarów. W zależności od aktualnego ustawienia może on pokazywać zegary i podstawowe informacje na temat parametrów jazdy i samochodu. Wystarczy jednak kilka naciśnięć przycisku, by cieszyć się nawigacją opartą o lotniczy widok map Google. Możliwość obejrzenia każdego domu i ukształtowania terenu w najbliższym zasięgu czasami okazuje się nieoceniona. Z takiego samego widoku możemy korzystać również na wysuwanym, środkowym ekranie o przekątnej 12,1 cala. Podczas cofania wyświetla on obraz z zamontowanej nad tablicą rejestracyjną kamery.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła