Audi A1 Sportback 1,4 TFSI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

10 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

11 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

12 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

13 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

14 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

15 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

16 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

17 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

18 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

19 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

20 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

21 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

22 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła