Audi A1 Sportback 1,4 TFSI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

/ 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

10 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

11 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

12 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

13 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

14 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

15 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

16 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

17 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

18 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

19 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

20 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

21 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

22 / 22Ekstrawagancja w mieście

Obraz
© Piotr Mokwiński

Segment premium rośnie także w klasie najmniejszych samochodów miejskich. Rewolucyjne podejście do tematu zaproponowało Mini sprzedając świetnie jeżdżący i ładnie opakowany pojazd za niemałe pieniądze. W 2010 Audi wprowadziło swojego malucha, natomiast rok wcześniej Citroen zadebiutował z modelem DS3. Auta się starzeją, więc A1 przeszło kosmetyczne, lecz zauważalne zmiany pod koniec zeszłego roku. Nie tylko wizualne, ale i mechaniczne. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się wersji 1,4 TFSI, która łączy niskie zapotrzebowanie na paliwo z niezłą dynamiką.

Sportback dołączył do oferty w 2012, stanowiąc tym samym ciekawszą i nieznacznie droższą alternatywę dla odmiany trzydrzwiowej. Udany lifting sprawił, że najmniejsze Audi upodobniło się do aktualnej gamy modelowej i wyraźnie zyskało na atrakcyjności. Wersję po modernizacji poznamy przede wszystkim po pasie przednim, gdzie zadomowiły się LED-y do jazdy dziennej, inaczej uformowany zderzak i wydatny grill ze sporych rozmiarów logo producenta. Bogaty katalog przewiduje też szereg detali mocno podnoszących wygląd całości. Testowany egzemplarz zaopatrzono w dyfuzor pod tylnym zderzakiem z podwójną końcówką układu wydechowego oraz lotkę przytwierdzoną do szczytu pokrywy bagażnika. W nadkolach występują felgi od 15 do 18 cali.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro