Audi A1 quattro

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

/ 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

10 / 10Hot-hatch premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Mały hatchback Audi otrzymał niedawno odmianę pięciodrzwiową i jedyne czego mu brakowało to wersji dla kierowców lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Marka z Ingolstadt ma wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu usportowionych odmian swoich samochodów i A1 w odmianie nazwanej quattro nie powinno nikogo zawieść.

Nowy hot-hatch został wyposażony w silnik 2.0 TFSI - czterocylindrową turbodoładowaną jednostkę o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 350 Nm. Dzięki niemu ten niespełna 4 metrowy samochód rozpędza się do 100 km/h już w 5,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 245 km/h.

Niestety jest jeden problem - A1 quattro będzie limitowe do zaledwie 333 egzemplarzy. Dlatego wszyscy chętni już powinni stawać w kolejce, a do tego mogą spodziewać się, że cena będzie równie "ekskluzywna".

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka