WAŻNE
TERAZ

Mamy najnowszy sondaż. Jedna partia znacząco zyskuje

Aston Martin Vanquish Volante

Bez zmian pozostał silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

/ 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

10 / 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

11 / 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

12 / 12Luksus bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

W miejsce stałego dachu zamontowano lekką składaną konstrukcję z materiału, która w 14 sekund chowa się za plecami pasażerów. Ponieważ dach umieszczany jest w specjalnym schowku, niezależnie od tego, czy jest otwarty, czy zamknięty, pojemność bagażnika wynosi 279 l. Jest to o 50 proc. więcej niż w modelu DBS Volante.

Brytyjczycy postanowili pozostawić układ foteli 2+2, przy czym tylne miejsca należy traktować jako bardzo awaryjne, a raczej miejsce na nieduże zakupy. Bez zmian pozostał też silnik V12, który tak jak w wersji coupe ma 6,0 l pojemności i dostarcza 573 KM oraz 620 Nm. Moc na tylne koła przenoszona jest przez 6-biegową skrzynię automatyczną Touchtronic 2. Lekka konstrukcja oznacza, że kabriolet jest tylko 9 kg cięższy od coupe i waży 1845 kg.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka