Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

/ 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

10 / 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

11 / 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

12 / 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

13 / 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

14 / 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

15 / 15Z wiatrem we włosach

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin wypuścił pierwsze oficjalne fotografie swojego najnowszego kabrioletu: V12 Vantage Roadster. Dostępność tego kosztującego 150 tys. funtów samochodu będzie ograniczona. Wyposażony w 6-litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym 637 Nm potrafi rozpędzić Vantage Roadstera od zera do setki w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 305 km/h. W porównaniu do wersji ze słabszym silnikiem, nowy model ma przemodelowaną pokrywę bagażnika - posiada ona ieco większe skrzydło, które zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach. Samochód ma również parę detali wykonanych z włókna węglowego, m.in. przedni splitter, tylny dyfuzor i osłonki luster bocznych. Dla fanów włókna węglowego dostępny będzie opcjonalny pakiet, dodający detale z tego materiału także we wnętrzu. <\br><\br> Vantage Roadster ma na wyposażeniu włącznik trybu „Sport”, w którym ostrzej reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a także zmienia odgłos wydobywający się z rury wydechowej na bardziej agresywny. Wymiary samochodu
przedstawiają się następująco: długość 4,3 m, szerokość 2 m, wysokość 1,2 m, rozstaw osi to 2,6 m. Roadster waży 1760 kg - tylko 80 kilo więcej od wersji coupe, co w świecie motoryzacji jest naprawdę niewielką różnicą. Nie wiadomo tylko, ile przyjdzie na niego czekać - data premiery nie została jeszcze podana przez producenta.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła