Aston Martin Rapide S 

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

10 / 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

11 / 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

12 / 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła