Aston Martin Rapide S 

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

/ 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

10 / 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

11 / 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

12 / 12Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin postanowił poprawić swój czterodrzwiowy model. Model Rapide z oznaczeniem "S" został znacząco zmieniony pod maską. 6-litrowy silnik V12 będzie teraz produkował 550 KM, czyli aż o 80 KM więcej niż do tej pory. Wzrósł też maksymalny moment obrotowy, który po modyfikacjach wynosi 620 Nm przy 5000 obr./min. Dzięki tym zmianom znacznie poprawiły się osiągi. Nowy Rapide S osiąga 100 km/h w 4,7 s (stara wersja potrzebowała 5,1 s) i rozpędza się do 306 km/h.

Brytyjski producent nie poprzestał na zwiększeniu mocy. Sam silnik znajduje się o 19 mm niżej niż dotychczas, co pozwala obniżyć środek ciężkości samochodu. Właściwości jezdne poprawia też nowe adaptacyjne zawieszenia z trzema trybami: Normal, Sport i Track.

Zgodnie ze swoją filozofią, Aston Martin nie zmienił wiele w wyglądzie nowego modelu. Linia boczna i tył pozostały bez zmian, zmodyfikowano natomiast charakterystyczną osłonę chłodnicy. Różnica niewielka, ale bardzo znacząco wpływa na prezencję całego samochodu. Czy jest to zmiana na plus? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy wam.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka