Pojawienie się DB9 w 2003 zapoczątkowało nową erę w historii firmy. Model DB9 2011 pojawi się w salonach w drugiej połowie tego roku. Nowy Aston to raczej ewolucja niż rewolucja, co powinno cieszyć bo konstrukcja nadal oferuje powalającą na kolana stylistykę i doskonałe osiągi. Pomysł na doskonałe GT został więc tylko dopracowany.
Styliści pokusili się o nowy zderzak, delikatne zmiany grilla i wlotu powietrza. Całości dopełniają nowe klosze, srebrne zaciski i 20-calowe koła. Pod maskę trafił motor V12 o pojemności 6 litrów który nadal produkuje 470 KM.
Do wyboru są dwie skrzynie: 6-biegowy automat "Touchtronic", albo 6-biegowy manual. Sprint do 100 km/h trwa 4,6 s. Adaptive Damping System pozwala wybrać między komfortowym lub sportowym trybem pracy zawieszenia. Dodatkowo dopracowano system audio Bang&Olufsen, zestaw Bluetooth i system monitorowania ciśnienia powietrza w oponach.
Podobne, ewolucyjne podejście Aston zastosuje zapewne wobec wersji DBS. Oba zmodyfikowane pojazdy już niedługo pojawią się w salonach.
Źródło: Moto Target