Fiat Bravo
Wielu Polaków szczególnym sentymentem darzy wyroby z logo Fiata na masce. Na dobrą sprawę dopiero w 2007 roku wraz z pojawieniem się drugiej odsłony Bravo, w katalogu włoskiego producenta znalazł się kompakt godny francuskich i niemieckich rywali.
Wystarczy kilka chwil za sterami Bravo by na własnej skórze doświadczyć ogromnego skoku jakości. Przestronna kabina i sprawdzone silniki czynią zeń atrakcyjną pozycję z drugiej ręki. Nie bez znaczenia jest także duża utrata wartości trapiąca włoskie produkty. Pod maskę trafiały trzy silniki diesla, jednakże w wyznaczonym budżecie kupimy tylko 1,9 JTD.
Jednostka doskonale znana z aut koncernu Fiata i General Motors generuje od 120 do 150 KM. Swoistą ciekawostkę stanowi gama silników benzynowych, składająca się aż z jednej pozycji, jednakże w kilku wersjach mocy. Podstawowa wolnossąca odmiana generuje 90 KM, kolejne dzięki turbosprężarce wytwarzają 120, 140 i 150 KM.