Alfa Romeo MiTo
None
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma wiele zalet, ale widoczne są też wady. Bagażnik o pojemności 270 litrów to niewiele, zmieszczą się w nim średniej wielkości zakupy. Wysoki próg załadunku sprawia, że pomimo składanych siedzeń możemy zapomnieć o przewożeniu większych przedmiotów. Do tego na tylnej kanapie jest niewiele miejsca, a dostać się tam niezwykle trudno. Alfa jest autem wygodnym tylko dla dwóch osób. Z powodu zwężającej się ku tyłowi linii szyb i masywnych słupków, kierowca ma ograniczoną widoczność podczas cofania. Sportowy rodowód i osiągi dają radość z jazdy, ale w codziennej eksploatacji na naszych drogach twarde zawieszenie będzie katorgą.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma wiele zalet, ale widoczne są też wady. Bagażnik o pojemności 270 litrów to niewiele, zmieszczą się w nim średniej wielkości zakupy. Wysoki próg załadunku sprawia, że pomimo składanych siedzeń możemy zapomnieć o przewożeniu większych przedmiotów. Do tego na tylnej kanapie jest niewiele miejsca, a dostać się tam niezwykle trudno. Alfa jest autem wygodnym tylko dla dwóch osób. Z powodu zwężającej się ku tyłowi linii szyb i masywnych słupków, kierowca ma ograniczoną widoczność podczas cofania. Sportowy rodowód i osiągi dają radość z jazdy, ale w codziennej eksploatacji na naszych drogach twarde zawieszenie będzie katorgą.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Przede wszystkim - pełna jest elektronicznych gadżetów. Największym jest D.N.A. - przełącznik w centralnej konsoli, którym można zmienić charakterystykę prowadzenia pojazdu. Pozycja d - czyli Dynamic osłabia działanie elektronicznych systemów kontroli trakcji i wspomaganie kierownicy, zmienia mapę zapłonu silnika i aktywuje system Q2 - elektroniczną, "wirtualną" blokadę dyferencjału, która działa z wykorzystaniem hamulców. W tym trybie mała Alfa prowadzi się jak gokart, szybko i pewnie pokonuje zakręty pod warunkiem, że ma w miarę równą nawierzchnię.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Na tylnej kanapie jest niewiele miejsca, a dostać się tam niezwykle trudno. Alfa jest autem wygodnym tylko dla dwóch osób. Z powodu zwężającej się ku tyłowi linii szyb i masywnych słupków, kierowca ma ograniczoną widoczność podczas cofania.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Mała Alfa ma wiele zalet, ale widoczne są też wady. Bagażnik o pojemności 270 litrów to niewiele, zmieszczą się w nim średniej wielkości zakupy. Wysoki próg załadunku sprawia, że pomimo składanych siedzeń możemy zapomnieć o przewożeniu większych przedmiotów.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Sześciobiegowa skrzynia pracuje dość lekko, ale nieprecyzyjnie.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Alfa pełna jest elektronicznych gadżetów. Największym jest D.N.A. - przełącznik w centralnej konsoli, którym można zmienić charakterystykę prowadzenia pojazdu. Pozycja d - czyli Dynamic osłabia działanie elektronicznych systemów kontroli trakcji i aktywuje system Q2 - elektroniczną blokadę dyferencjału, która działa z wykorzystaniem hamulców. W pozycji Normal jest po prostu... normalnie. Ostatnia to All Weather. W tym trybie z wytężonym wysiłkiem pracuje kontrola stabilności samochodu i układ zapobiegający poślizgowi kół napędzających.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Włoska robota - Alfa Romeo MiTo
Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]