Alfa Romeo MiTo

None

Obraz

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Sylwetka wzorowana na supersportowej Alfie 8C Competizione. Czy to wystarczy, by podbić serca kobiet - kierowców? Trudno powiedzieć. Pewne jest, że Mini Cooper ma teraz nowego rywala. Alfa Romeo MiTo w najmocniejszej wersji silnikowej to mały samochód o imponujących osiągach - czyli coś, co może się spodobać kobietom i facetom.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma wiele zalet, ale widoczne są też wady. Bagażnik o pojemności 270 litrów to niewiele, zmieszczą się w nim średniej wielkości zakupy. Wysoki próg załadunku sprawia, że pomimo składanych siedzeń możemy zapomnieć o przewożeniu większych przedmiotów. Do tego na tylnej kanapie jest niewiele miejsca, a dostać się tam niezwykle trudno. Alfa jest autem wygodnym tylko dla dwóch osób. Z powodu zwężającej się ku tyłowi linii szyb i masywnych słupków, kierowca ma ograniczoną widoczność podczas cofania. Sportowy rodowód i osiągi dają radość z jazdy, ale w codziennej eksploatacji na naszych drogach twarde zawieszenie będzie katorgą.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma wiele zalet, ale widoczne są też wady. Bagażnik o pojemności 270 litrów to niewiele, zmieszczą się w nim średniej wielkości zakupy. Wysoki próg załadunku sprawia, że pomimo składanych siedzeń możemy zapomnieć o przewożeniu większych przedmiotów. Do tego na tylnej kanapie jest niewiele miejsca, a dostać się tam niezwykle trudno. Alfa jest autem wygodnym tylko dla dwóch osób. Z powodu zwężającej się ku tyłowi linii szyb i masywnych słupków, kierowca ma ograniczoną widoczność podczas cofania. Sportowy rodowód i osiągi dają radość z jazdy, ale w codziennej eksploatacji na naszych drogach twarde zawieszenie będzie katorgą.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

10 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Przede wszystkim - pełna jest elektronicznych gadżetów. Największym jest D.N.A. - przełącznik w centralnej konsoli, którym można zmienić charakterystykę prowadzenia pojazdu. Pozycja d - czyli Dynamic osłabia działanie elektronicznych systemów kontroli trakcji i wspomaganie kierownicy, zmienia mapę zapłonu silnika i aktywuje system Q2 - elektroniczną, "wirtualną" blokadę dyferencjału, która działa z wykorzystaniem hamulców. W tym trybie mała Alfa prowadzi się jak gokart, szybko i pewnie pokonuje zakręty pod warunkiem, że ma w miarę równą nawierzchnię.
[Fot. Marek Wieliński]

11 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

12 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

13 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

14 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

15 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

16 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

17 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

18 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

19 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Długość 4063 mm i szerokość 1720 mm klasyfikuje Alfę MiTo ze 155-konnym silnikiem, jako typowego "hot-hatcha". Jej wygląd, wzorowany na Alfie 8C Competizione i radość z jazdy sprawiają, że jest rynkowym rywalem Mini i może sobie zjednać młodych nabywców. Dla indywidualistów do wyboru jest 10 kolorów nadwozia, 14 zestawów ramek do reflektorów i... 14 wersji obudów bocznych lusterek.
[Fot. Marek Wieliński]

20 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.
[Fot. Marek Wieliński]

21 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

22 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma dwoistą naturę. Wielkość i styl, skłaniają do myślenia o niej, jako typowym aucie dla kobiety. To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

23 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Na tylnej kanapie jest niewiele miejsca, a dostać się tam niezwykle trudno. Alfa jest autem wygodnym tylko dla dwóch osób. Z powodu zwężającej się ku tyłowi linii szyb i masywnych słupków, kierowca ma ograniczoną widoczność podczas cofania.
[Fot. Marek Wieliński]

24 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Mała Alfa ma wiele zalet, ale widoczne są też wady. Bagażnik o pojemności 270 litrów to niewiele, zmieszczą się w nim średniej wielkości zakupy. Wysoki próg załadunku sprawia, że pomimo składanych siedzeń możemy zapomnieć o przewożeniu większych przedmiotów.
[Fot. Marek Wieliński]

25 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]

26 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.
[Fot. Marek Wieliński]

27 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.
[Fot. Marek Wieliński]

28 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]

29 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]

30 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Sześciobiegowa skrzynia pracuje dość lekko, ale nieprecyzyjnie.
[Fot. Marek Wieliński]

31 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Alfa pełna jest elektronicznych gadżetów. Największym jest D.N.A. - przełącznik w centralnej konsoli, którym można zmienić charakterystykę prowadzenia pojazdu. Pozycja d - czyli Dynamic osłabia działanie elektronicznych systemów kontroli trakcji i aktywuje system Q2 - elektroniczną blokadę dyferencjału, która działa z wykorzystaniem hamulców. W pozycji Normal jest po prostu... normalnie. Ostatnia to All Weather. W tym trybie z wytężonym wysiłkiem pracuje kontrola stabilności samochodu i układ zapobiegający poślizgowi kół napędzających.
[Fot. Marek Wieliński]

32 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

To co ma pod maską sprawia, że zainteresują się nią również panowie: klasyczny przykład coraz popularniejszego "downsizingu" - niewielki silnik 1.4 z turbosprężarką (ale bez "turbodziury"!), generujący moc 155 KM przy 5500 obr./min. i moment obrotowy: 230 Nm przy 3000 obr./min. Przy masie 1145 kg przekłada się to na niezłe osiągi: równe 8 sekund do setki i prędkość maksymalną - 215 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

33 / 33Włoska robota - Alfa Romeo MiTo

Obraz

Wygląd samochodu to zawsze kwestia gustu, ale z całą pewnością najmniejszej w historii Alfie nie sposób odmówić oryginalności. Projektując to auto styliści kolejny raz udowodnili, że Włosi przodują w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Drzwi z szybami pozbawionymi ramek, sylwetka coupe. Masywne przetłoczenia w błotnikach, kryjące szerokie koła. Z przodu charakterystyczny dla Alfy grill, czyli Scudetto. Do tego agresywnie profilowane zderzaki, zwężająca się ku tyłowi linia szyb. Wszystko to sprawia, że nikt nie przechodzi obok MiTo obojętnie.
[Fot. Marek Wieliński]

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro