Alfa Romeo Giulietta QV 

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

10 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

11 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

12 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

13 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

14 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

15 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

16 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

17 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

18 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

19 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

20 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro