Alfa Romeo Giulietta QV 

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

/ 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

10 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

11 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

12 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

13 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

14 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

15 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

16 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

17 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

18 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

19 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

20 / 20Alfa Romeo Giulietta QV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie każdy sportowy kompakt musi być drapieżny i bezkompromisowy. Giulietta w najmocniejszej specyfikacji potrafi pokazać pazur, a także w komfortowych warunkach dowieźć dzieci do szkoły. W poliftingowej wersji ma 240 koni mechanicznych i moment obrotowy przenosi na przednią oś. Względem poprzedniczki, ma nieco niższą masę, a silnik TBi spełnia wyśrubowane normy Euro 6.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła