Alfa Romeo Giulia

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

/ 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

10 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

11 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

12 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

13 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

14 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

15 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

16 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

17 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

18 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

19 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

20 / 20Na początek tylko ropniaki

Obraz
© zdjęcie producenta

Alfa Romeo podała pełną specyfikację modelu Giulia. Początkowo klienci będą mieli do wyboru jedynie dwie wersje wysokoprężne, bazujące na 2,2-litrowym silniku.

Pierwsza z nich generuje 147 KM mocy i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do "setki" w 8,4 s i prędkość maksymalną 220 km/h. Wariant wyposażony w skrzynię automatyczną charakteryzuje się o 70 Nm większym momentem obrotowym i o 0,2 s szybszym osiągnięciem 100 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła