Alfa Romeo 159 SW 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

/ 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

10 / 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

11 / 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

12 / 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

13 / 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

14 / 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

15 / 15Rozstanie po latach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Premiera 159 miała miejsce w 2005. Do dziś samochód przetrwał niemal w niezmienionej formie. Drobny lifting podniósł atrakcyjność konstrukcji, która bardzo wolno się starzeje. Zwłaszcza stylistyka nadwozia prezentuje się niezwykle ciekawie. Agresywny front z trzema reflektorami i mocno zaakcentowanym grillem, skutecznie przyciąga uwagę innych uczestników ruchu ulicznego. Tył również może się podobać.

Dynamizm zaklęty w szczegółach odnajdziemy również wewnątrz. Po otwarciu drzwi, od razu rzucają się w oczy odpowiednio wyprofilowane fotele, częściowo pokryte skórą. Ich wszechstronna regulacja umożliwi szybkie dopasowanie do indywidualnych preferencji kierowcy. Wystarczająca sztywność i pewne podparcie boczne, wyraźnie sygnalizują przeznaczenie tego modelu. Efektu dopełnia skierowany na kierowcę kokpit centralny.

Prezentowany egzemplarz otrzymał 200-konny silnik 1.75 TBI wspomagany turbosprężarką. Poza imponującą mocą, generuje również bardzo przyzwoitą wartość momentu obrotowego w wysokości 320 Nm dostępnych przy 1400 obr./min, co bardzo korzystnie wpływa na elastyczność. W praktyce, nie musimy zbyt często sięgać do lewarka 6-stopniowej skrzyni biegów.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy