Alfa 8C Competizione
None
Alfa 8C Competizione
Długa maska, krótki rozstaw osi oraz muskularny tył sprawia, że 8C Competizione epatuje dynamiką.
Alfa 8C Competizione
Nadwozie pokryto lakierem nazwanym "Rosso Otto Tschi". Połysk i trwałość zapewnia 7 warstw bezbarwnej farby z pigmentami srebra.
Alfa 8C Competizione
Styliści położyli duży nacisk na dopracowanie tyłu nadwozia. W końcu to właśnie tą część Alfy będą zazwyczaj oglądali inni użytkownicy dróg...
Alfa 8C Competizione
Potężny silnik V8 został umieszczony za przednią oś, gwarantując idealne wyważenie.
Alfa 8C Competizione
Nie wykluczone, że piękna Alfa będzie dostępna również w wersji roadster. Co ciekawe, auto już zostało nagrodzone za stylistykę!
Alfa 8C Competizione
Może wydać się to niebywałe, ale od fazy szkiców do chwili wprowadzenia auta do produkcji niewiele się zmieniło!
Alfa 8C Competizione
Poręczna kierownica, krótka dźwignia zmiany biegów oraz kubełkowe fotele dają jasno do zrozumienia, że Alfa 8C najlepiej czuje się na krętych drogach.
Alfa 8C Competizione
Właściciela Alfy ciężko będzie wyciągnąć z kubełkowego fotela - przy mocy 450 KM Competizione jest prawdziwie sportową maszyną.
Alfa 8C Competizione
Maska odkrywa cały silnik. Rozwiązanie jest powszechnie stosowane w wyścigowych bolidów. Koneserzy motoryzacji znają je również z Jaguara E-type.
Alfa 8C Competizione
Wielką maskę wytłoczono z włókien węglowych, przez co jest lekka jak piórko.
Alfa 8C Competizione
Czy można zaprojektować jeszcze piękniejszą linię nadwozia...? Alfa z chwilą premiery weszła do kanonu motoryzacji, stając się przy okazji inspiracją dla wielu stylistów.
Alfa 8C Competizione
Z 4 rur wydechowych dobywa się głuchy grzmot 8 cylindrów.
Alfa 8C Competizione
Karbonowy dyfuzor jest koniecznością w przypadku bolidu zdolnego przekroczyć magiczne 300 km/h.
Alfa 8C Competizione
Idealne wyważenie bolidu pozwala zachować pełną kontrolę nawet w zakresie granicznym, co przyda się osobom gustującym w pokonywaniu zakrętów z uślizgiem tylnej osi.
Alfa 8C Competizione
Poprzednia wersja Alfy 8C była produkowana w latach 1935-1939. Już wówczas coupe o zniewalającej urodzie potrafiło rozpędzić się do 230 km/h! Pod maską 8 cylindrowy silnik o mocy do 220 KM.
Alfa 8C Competizione
Włoska piękność ma trafić na rynek w ilości 500 sztuk. Grono zainteresowanych z pewnością będzie znacznie większe...
Alfa 8C Competizione
Styliści zadbali o wysmakowane linie nadwozia, inżynierowie o mocny silnik, ale nikt nie pomyślał o miejscu na... tablicę rejestracyjną! Czyżby w założeniach producenta Alfa miała być nieuchwytna dla fotoradarów?
Alfa 8C Competizione
Zestaw marzeń, czyli garaż wraz z Alfą Romeo w środku jest dostępny jedynie dla wybranych. Przepustkę stanowi kwota niemal 150.000 euro...
Alfa 8C Competizione
Potężne hamulce zostały przygotowane przez Brembo. Po naciśnięciu pedału hamulca można odnieść wrażenie, że samochód wytraca prędkość dzięki kotwicy wbijającej się w asfalt...
Alfa 8C Competizione
Potężne, 20-calowe koła zostały przygotowane przez Speedline. Stylistyczne nawiązanie do szprychowych felg idealnie komponuje się z wyrafinowaną linią nadwozia.
Alfa 8C Competizione
Ukształtowanie grilla jest znakiem rozpoznawczym Alfy Romeo - charakterystyczny klin spotkamy we wszystkim modelach. Od kompaktowej 147-ki, po najnowszą 8C.