Alfa 8C Competizione

None

Obraz

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Długa maska, krótki rozstaw osi oraz muskularny tył sprawia, że 8C Competizione epatuje dynamiką.

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Nadwozie pokryto lakierem nazwanym "Rosso Otto Tschi". Połysk i trwałość zapewnia 7 warstw bezbarwnej farby z pigmentami srebra.

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Styliści położyli duży nacisk na dopracowanie tyłu nadwozia. W końcu to właśnie tą część Alfy będą zazwyczaj oglądali inni użytkownicy dróg...

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Potężny silnik V8 został umieszczony za przednią oś, gwarantując idealne wyważenie.

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Nie wykluczone, że piękna Alfa będzie dostępna również w wersji roadster. Co ciekawe, auto już zostało nagrodzone za stylistykę!

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Może wydać się to niebywałe, ale od fazy szkiców do chwili wprowadzenia auta do produkcji niewiele się zmieniło!

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Poręczna kierownica, krótka dźwignia zmiany biegów oraz kubełkowe fotele dają jasno do zrozumienia, że Alfa 8C najlepiej czuje się na krętych drogach.

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Właściciela Alfy ciężko będzie wyciągnąć z kubełkowego fotela - przy mocy 450 KM Competizione jest prawdziwie sportową maszyną.

/ 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Maska odkrywa cały silnik. Rozwiązanie jest powszechnie stosowane w wyścigowych bolidów. Koneserzy motoryzacji znają je również z Jaguara E-type.

10 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Wielką maskę wytłoczono z włókien węglowych, przez co jest lekka jak piórko.

11 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Czy można zaprojektować jeszcze piękniejszą linię nadwozia...? Alfa z chwilą premiery weszła do kanonu motoryzacji, stając się przy okazji inspiracją dla wielu stylistów.

12 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Z 4 rur wydechowych dobywa się głuchy grzmot 8 cylindrów.

13 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Karbonowy dyfuzor jest koniecznością w przypadku bolidu zdolnego przekroczyć magiczne 300 km/h.

14 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Idealne wyważenie bolidu pozwala zachować pełną kontrolę nawet w zakresie granicznym, co przyda się osobom gustującym w pokonywaniu zakrętów z uślizgiem tylnej osi.

15 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Poprzednia wersja Alfy 8C była produkowana w latach 1935-1939. Już wówczas coupe o zniewalającej urodzie potrafiło rozpędzić się do 230 km/h! Pod maską 8 cylindrowy silnik o mocy do 220 KM.

16 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Włoska piękność ma trafić na rynek w ilości 500 sztuk. Grono zainteresowanych z pewnością będzie znacznie większe...

17 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Styliści zadbali o wysmakowane linie nadwozia, inżynierowie o mocny silnik, ale nikt nie pomyślał o miejscu na... tablicę rejestracyjną! Czyżby w założeniach producenta Alfa miała być nieuchwytna dla fotoradarów?

18 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Zestaw marzeń, czyli garaż wraz z Alfą Romeo w środku jest dostępny jedynie dla wybranych. Przepustkę stanowi kwota niemal 150.000 euro...

19 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Potężne hamulce zostały przygotowane przez Brembo. Po naciśnięciu pedału hamulca można odnieść wrażenie, że samochód wytraca prędkość dzięki kotwicy wbijającej się w asfalt...

20 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Potężne, 20-calowe koła zostały przygotowane przez Speedline. Stylistyczne nawiązanie do szprychowych felg idealnie komponuje się z wyrafinowaną linią nadwozia.

21 / 21Alfa 8C Competizione

Obraz

Ukształtowanie grilla jest znakiem rozpoznawczym Alfy Romeo - charakterystyczny klin spotkamy we wszystkim modelach. Od kompaktowej 147-ki, po najnowszą 8C.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro