Accord 2.4l Executive - test

None

Obraz

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Ostre linie niska, szeroka i przysadzista sylwetka, do tego osiemnastocalowe koła i biały kolor - to nie auto z amerykańskiego teledysku tylko japoński pomysł na limuzynę klasy średniej.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Lifting jakiemu poddano auto wyszedł mu na dobre. Już na pierwszy rzut oka widać, że samochód wygląda bardziej zadziornie od poprzednika.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Charaktery dodają mu niewątpliwie przedni oraz tylny zderzak, przez producenta nazwany jako sportowy czy niewielki spoiler na klapie dużego bagażnika - 462 litry.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Jednak delikatne przeróbki stylistyczne karoserii auta to nie wszystko. Accord otrzymał całkowicie nową płytę podłogową. Dzięki niej oraz zwiększonemu rozstawowi kół i osi wnętrze auta jest bardziej przestronne od poprzedniczki. Również dzięki nowym nastawom ta mierząca prawie pięć merów limuzyna prowadzi się pewnie i stabilnie.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Kokpit jest zaprojektowany nowocześnie i z polotem. Pozorny chaos już po chwili nabiera sensu i przejrzystości.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Niestety obsługa niektórych systemów może przysporzyć kłopotu, zawłaszcza osobom nie znającym języka angielskiego. Chodzi między innymi o podłączenie telefonu przez Bluetooth.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

Miejsca w kabinie jest dość dla czterech dorosłych osób. Dzięki dużym i wygodnym fotelom oraz głębokiej tylnej kanapie każda podróż upłynie wygodnie. W wersji Executive jazdę umili dodatkowo bardzo dobry zestaw audio z 10 głośnikami oraz zmieniarką na sześć płyt CD.

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

/ 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

10 / 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki

11 / 11Dystyngowana bestia

Obraz
© Jakub Wielicki
Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro