Abarth 695 Tributo Ferrari

None

Obraz

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

/ 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

10 / 10W hołdzie legendzie

Obraz
© zdjęcie producenta

1,4-litrowy, turbodoładowany silnik produkuje 180 KM przy 5 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 3 000 obr./min. Mimo, że osiągi tego małego auta nie zrobią wrażenia na właścicielach prawdziwych Ferrari, to trzeba przyznać, że sprint od 0 do 100 km/h w siedem sekund i prędkość maksymalna w okolicach 225 km/h są więcej niż wystarczające.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka