Trwa ładowanie...

Abarth 500C i Punto Evo - Ostry włoski duet

Abarth 500C i Punto Evo - Ostry włoski duetŹródło: zdjęcie producenta
d1u6y09
d1u6y09

Abarth pokazał swoje dwa najnowsze i najmocniejsze auta. Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo właśnie są wprowadzane do sprzedaży. Na początek auta trafią na rynek włoski.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Pod maską mniejszego auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

* TUTAJ ZOBACZYSZ WIĘCEJ ZDJĘĆ ABARTH 500C * Maluch został wyposażony w mechaniczną 5-biegową przekładnię z elektronicznym sterowaniem i z przyciskami w stylu Ferrari. Jeśli zaś kierowca pragnie większych doznań, może używać łopatek, które z pewnością podniosą nieco poziom adrenaliny za kółkiem małego kabrioletu.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Drugą propozycją jest Abarth Punto Evo z turbodoładowanym silnikiem benzynowym Multiair o pojemności 1.4 l i mocy 162 KM. Auto dysponuje również maksymalnym momentem obrotowym 250 Nm, który pozwala rozpędzić włoski kompakt do setki w 7,9 s. Silnik połączono z sześciostopniową przekładnią mechaniczną. Producent podaje, że auto potrzebuje średnio ok. 6 litrów paliwa na 100 km.

d1u6y09

* TUTAJ ZOBACZYSZ WIĘCEJ ZDJĘĆ ABARTH GRANDE PUNTO * Oba auta były po raz pierwszy pokazane publiczności podczas światowej prapremiery na Salonie Samochodowym w Genewie. Są prezentowane szerokiej publiczności w ramach wspólnej kampanii reklamowej, pomimo że ich charaktery są różne i są adresowane dla różnych nabywców. Obydwa jednak mają sportowego ducha marki Abarth. Kampania reklamowa została opracowana we współpracy ze studio 515 Creative Shop w Turynie i przebiega pod chwytliwym hasłem "More power to your senses" ("Więcej mocy dla Twoich zmysłów"), podkreślającym sportowe walory marki Abarth.

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj